2018-07-05

Ökad tillgänglighet via livechatt

Nu finns även möjligheten att kontakta BEVIs kundsupport via livechatt på vår hemsida. Detta gör vi för att öka vår tillgänglighet och betjäna våra kunder ännu bättre.

Under våren har vi haft en testperiod med ett verktyg för livechatt. Efter goda resultat har vi nu beslutat att göra denna möjlighet permanent på vår svenska hemsida. Du hittar chattfunktionen nere till höger på hemsidan. Välkommen med allehanda frågor!

Det är Patrik Ekelund och Mite Danielsson på BEVI i Blomstermåla som svarar på frågor via chatten. Vår ambition är att ha chatten tillgänglig så ofta som möjligt. Ibland kan det dock komma att hända att de inte är på plats. Då syns inte chattfunktionen på hemsidan. Övriga medarbetare finns då tillgängliga via telefon och e-post som vanligt under våra öppettider kl 7:30 – 12:00 och 13:00 – 16:00.

Efter ordinarie öppettider kan ni även, mot ett jourtillägg, nå oss dygnet runt på vår jourtelefon.

Mite Danielsson  Patrik-Ekelund-BEVI-1-196x214.jpg